Skip to content

דירות למכירה באילת מקבלן

  • by

מי מאיתנו לא חולם על דירה חדשה ומפנקת, כזו שתכלול את מלוא החידושים האחרונים כמו עיצוב שיש חדיש או מערכת אינטרקום במעגל סגור וחדר כושר בתוך הבניין של הדירה? ככל הנראה שרובנו היו רוצים דירה חדשה מהניילונים, ולבטח כשהיא קרובה אל הים ואל אחד אזורי התיירות המרכזיים של ישראל-אילת.
העיר הדרומית מלאת השמש וים מתחדשת בימים אלו בלא מעט פרויקטים חדשים בעיר, ולאלו מכם אשר מחפשים דירות למכירה באילת מקבלן, תוכלו למצוא מגוון עשיר ושפע של דירות כאלו. אבל בכדי שלא תתבלבלו בין כל האפשרויות השונות, יצאנו לבדוק עבורכם מה הם הפרויקטים החדשים שאמורים להבנות בעיר התיירות של ישראל.

מתחמים חדשים

אחד הפרויקטים אשר ממוקם ברחוב "דרך מצרים 18"  הוא לא אחר מפרויקט "Sea Side" של חברת "יוסי אברהמי", והוא נבנה כחוויית מגורים מושלמת במרכז העיר אילת ובמרחק הליכה קצר מחוף הים של העיר האדומה. בפרויקט זה תהנו ממתחם עשיר ומפנק הכולל בריכת שחייה, חמש מעליות מפוארות, חדר כשר מאובזר, מסעדות ובתי קפה. מלבד כל אלו במתחם תוכלו למצוא דירות 2.5 חדרים, דירות פנטאוז וסטודיו מפנקות עם נופים מרהיבים ואבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר שקיימים כיום.
מלבד "Sea Side" תוכלו למצוא בעיר אילת גם את פרויקט היוקרה "HIGH VILLGE" ממוקם בחלק הדרומי של העיר, בשכונת שחמון היוקרתית ובו תוכלו למצוא מגוון דירות רחבות וגדולות, בעלות 150 מטרים עם בריכת שחייה, מרתף, 2 חניות, 3 חדרי רחצה ומקלחות ו3 שירותים.

מגוון דירות

לצד לא מעט מתחמים חדשים שנבנים כיום בעיר אילת תוכלו למצוא גם כן מגוון רחב של דירות שונות בעיר, הנמצאות גם כן באזורים המרכזים. דוגמא לכך הוא פרויקט  BLUE SPACE הממוקם ברחוב דרך יותם 27, מרחק הליכה מהטיילת ומאזורי הבילוי של אילת. בפרויקט זה תוכלו למצוא דירות 2 חדרים, 3, 4 חדרים , פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. בנוסף אל BLU SPACE תוכלו גם למצוא את פרויקט "שדרות התמרים 13" שגם כן קרוב אל אזור המרינה, והוא מציע מעל 60 יחידות דיור במגוון סוגים וגדלים יחד עם מפרטים מפנקים והעדכניים ביותר שתוכלו למצוא.