Skip to content

שתלים דנטליים קצרים

  • by

מבין מגוון רחב של פיתוחים מאפשרים בשנים האחרונות להעניק למטופלים פתרונות רפואיים מעולים, וכאשר מדובר ברפואת השיניים אי אפשר להתעלם מפיתוחים כמו שתלים דנטליים קצרים. שתלים אלו מהווים כיום בין הפתרונות המומלצים, לא רק עבור אלו הסובלים ממחלות כמו סכרת או לחץ דם אלא גם עבור אלו הסובלים מדלקות חניכיים חמורות ואיבוד מסת העצם בשן. כיום רפואת השיניים מאפשרת גם מבחר מבין השתלים הקצרים הקיימים, יחד עם עוד מגוון שתלים אשר יוכלו להתאים בעבור מקרים מורכבים במיוחד. לכן לפני שאנו מחליטים על הפתרון הכי מומלץ לשיניים שלנו, מומלץ להכיר אילו סוגי שתלים קיימים כיום.

מה הם שתלים דנטליים קצרים?

כאמור שתלים דנטליים קצרים מהווים כיום בין הפתרונות המעולים להשתלת שיניים, שכן שתלים אלו מעניקים את היכולת להתגבר על חסך בעצם השן ולעשות זאת ללא פעילויות כירורגיות מורכבות כמו הרמת סינוס. שתלים אלו נעים בין דגמים שכיחים במיוחד כמו שתלי הבייקון, המגיעים מארצות הברית ונחשבים לשתלים בטוחים עם יכולת להתגבר על מצבים שונים של מחסור עצם. היכולת הזו הינה הודות לסוגי השתלים שמציעה החברה, בין שתלים בעלי אורך של 3 קוטר ו6 ס"מ ועד אל קוטר של 6 ואורך של 6 ס"מ. דגם נוסף בין השתלים הקצרים הוא כמובן שתלי פרימדיון, המיוצרים בישראל ומגיעים עד לאורף של כ8 ס"מ ובעלי מנגנון הרחבה ייחודי.

פתרונות נוספים: רפואת השיניים כיום איננה מסתמכת רק על שתלים דנטליים קצרים על מנת להפיק את הטיפול המירבי לכל מטופל, אלא נעזרת בכלים נוספים כמו טיפולי לייזר שונים, שיטות הרדמה וטיפולים אשר יוכלו להעניק טיפול מלא לכל הפה בהרדמה מלאה. אל פתרונות התווסף בשנים האחרונות גם תכנון שתלים וטיפולים מתקדמים בעזרת מחשב, המעניקים מינימום שימוש חודרני ויכולת דיוק גבוהה במיוחד. עם זאת כאשר אנו בוחרים אחד מהטיפולים המתקדמים הללו, חשוב שנוודא כי רופא השיניים ששכרנו את שירותיו אכן מוסמך לבצע טיפולים שכאלו. כך נוכל גם להבטיח את הטיפול הכי יעיל לנו וגם להנות מטיפול איכותי ומשתלם לתקופה ארוכה.