Skip to content

תוספי סידן מובילים

  • by

הסידן נחשב לאחד המינרליים המשמעותיים והחשובים לגוף שלנו, תפקידיו מתחילים עוד בזמן היותנו ברחם והם נעים החל מבניית של מערכת העצמות והשלד, עד לבנייה בריאה תקינה של הציפורניים וויסות של פעימות הלב. על כן ישנם נקודות זמן שונות בהן גוף האדם זקוק להרבה יותר סידן מאשר זמנים אחרים, ואלו יכולים להיות החל מגיל ההתבגרות ועד לגיל השלישי ולנשים בהריון. על כן בשנים האחרונות ניתן לראות כיום יותר ויותר תוספי סידן מובילים, אשר מסוגלים לא רק לעזור בבנייה של העצמות ובמינון תקין של סידן בגוף אלא להתאים לכל שכבת גיל באוכלוסייה.

תוספים טבעיים

צריכה של סידן יכולה להיעשות על ידי אכילת מגוון רחב של מזונות, אשר יכולים להתאפיין כמוצרי חלב שונים, החל מגלידות, מעדנים, גבינה צהובה ואפילו שמנת ועד לצריכה של כוס חלב אחת ביום. אחד היתרונות של מאכלים עשירי סידן מהחי, הוא היכולת לשלב את הטעמים השונים במגוון רחב של מזונות החל מתבשילים מורכבים ועד לחביתה פשוטה עם שמנת או גבינה צהובה. אך עבור אלו המבקשים לצרוך סידן ללא לקטוז, ניתן גם לצרוך סידן דרך מזונות אחרים שעשירים לא פחות בסידן ובספיגה שלו. החל מטחינה, ברוקולי, גזר מבושל, תאנים מיובשות ועוד. כל אלו מהווים מאגר מצוין עבור צריכת סידן לגוף שלנו לכל שלב ובכל כמות.

תוספי סידן מובילים

מבין מגוון תוספי התזונה תוספי הסידן נחשבים לפופולריים במיוחד, חלקם כמו חלק ממוצרי "אלטמן" מתבססים גם על וויטמין D התורם לספיגה של הסידן וחלקם כמו של חברת "כצט" נצרך בצורת לעיסה פשוטה וקלה עם טעמים שונים. מחירם של תוספים אלו נע בין מאה שקלים ועד לחמישים ואפילו שלושים שקלים לחפיסה, שכן המחירים משתנים על פי מאפייני וסוג החומרים הפעילים בכל תוסף. עם זאת כאשר אנו נוטלים תוספים אלו מומלץ לעשות זאת לצד התייעצות עם רופא מומחה, שכן צריכה מוגברת של סידן עלולה לפגוע במגוון רחב של מערכות החל ממערכת השתן ועד לכליות. לכן מומלץ להתאים את אופי הצריכה של הכדורים לפי המלצות רופא ותפריט מאוזן. עוד מידע חשוב כאן – https://amorphicure.co.il/