Skip to content

איפה כדאי לגור ולעבוד ברחובות?

  • by

העיר רחובות שעד לפני שנתיים הייתה העיר הראשונה במדד איכות החיים, הולכת ומתפתחת גם כיום תוכלו למצוא מגוון מקומות תעסוקה ולא רק בפארק המדע. יחד עם זאת תוכלו למצוא גם כן מגוון רחב של דירות, החל מדירות 3 חדרים שנבנתה לא מזמן ועד לדירות חדשות מהניילונים. בנוסף בעיר המתפתחת תוכלו גם להנות מלא מעט חיי לילה, מסעדות טובות הופעות ואפילו תחבורה ציבורית מפותחת. ובשביל שתוכלו לדעת היכן המקום ברחובות שיכול להתאים לכם ולאורח החיים שלכם, המאמר הבא ינסה לעשות לכם מעט סדר לפני שתארזו את הארגזים.

הזדמנויות נדלן

בשנה האחרונה נמכרו בעיר רחובות קרוב לאלף דירות והיגרו אליה עוד כמאות תושבים חדשים מרחבי הארץ, רובם הגדול מערים כמו תל אביב וראשון לציון. דבר שיכול ללמד לא רק על איכות החיים הקיימת בעיר המדע אלא גם על מחירי דיור שפויים ביחס למקומות מרכזים אחרים בארץ. התשואה המקומית של העיר רחובות בממוצע עומד כיום על כ2 אחוז, מחיר דירה ממוצע נושק אל 2 מיליון והוא עומד על כ 1.8 מיליון. יחד עם זאת אם תרצו להשכיר דירה בעיר תוכלו לעשות זאת בשכירות שלא תעלה על סך 5 אלפים שקלים. תוכלו לראות דירות במחירים אלו החל ממזרח רחובות, עד לאחוזת הנשיא אבן גבירול ואזור התעשייה. באתר סחבק תמצאו אחלה עבודות ברחובות.

חיי לילה מעולים

העיר רחובות נמצאת גם במרכז של כמה ערים בשפלה, הראשונה שבהן היא ראשון לציון הרחוקה עשר דק של נסיעה והשנייה היא נס ציונה. לכן במידה והבילוים בעיר רחובות אינם מספקים אתכם, תוכלו למצוא מגון של מסעדות ומרכזי בילוי בערים אלו, יחד עם אולמות תרבות המארחים לא מעט אמנים שונים. אבל העיר רחובות עצמה יכולה להספיק גם לבני הגיל השלישי, לזוגות צעירים וגם לסטודנטים. כאשר תוכלו למצוא לעצמכם מסעדה מעולה באזור הרצל או בפארק המדע, או בר באחד מאותם אזורים. יחד אל כל אלו תוכלו גם למצוא מגוון פעילויות עבור הילדים שלכם, גם לקיץ בדמות לא מעט קייטנות ופעילויות אקטיביות לכל המשפחה. לעיר כמה מרכזים ייעודים אל בני הגיל השלישי ומספקים גם כן מגוון של סדנאות, הרצאות ופעילויות שונות.

מקומות עבודה זמינים

עבור תושבי העיר רחובות ישנם לא מעט אפשרויות עבודה שונות אשר יכולות להתאים גם לאמהות עם ילדים, לסטודנטים במשרות שמירה, הסעדה ועוד. אך גם לא מעט חברות ביטוח, הייטק ומרפאות ועוד לא מעט חברות מובילות הנמצאות בעיר. חלקן עדיין מגייסות עבור לא מעט תפקידים שונים עם סיומה של תקופת הקורונה. יחד עם זאת העיר רחובות נחשבת למרכזית ויכולה לפתוח בפניכם לא מעט הזדמנויות עבודה גם מסביבה לה.