Skip to content

טפטים לחדר שינה לא רגיל עם צבעים מיוחדים

  • by

ישנם לא מעט סוגים שונים לא אביזרים, אשר יוכלו להפוך את הבית שלנו למזמין יותר, מעוצב יותר או במילים פשוטות יותר- לבית. חלקנו מעדיפים להקפיד על עיצוב של חדרי השינה, עם עיצוב מינימלי לשאר הבית, חלקנו מעדיפים עיצוב המתחבר בין אזורי האירוח אל חדרי השינה והשירותים וכאלו המבקשים להגדיר כל מרחב בפני עצמו. כיום נוכל לבחור טפטים מצוינים וגם לא שגרתיים לחדר השינה, לסלון הבית, לחדר העבודה ואפילו לשירותים וכל זאת עם מגוון של צבעים מיוחדים ועד אל רקעים מטריפים. לכן במקום לבזבז את הזמן בבלוגים של עיצוב, ריכזנו כמה טפטים לחדר השינה שיהיו שימושיים לרוב המעצבים.

טפטים מגינים לחדרי השינה עם צבעים מיוחדים

חדר השינה שלנו הוא האזור בו אנו אמורים לשאוב את הכוחות אל יום חדש או אל שארית היום שנותר ועל כן עיצוב חדר השינה ייעשה גם עם שילוב של הטעם האישי שלנו אך גם עם צבעים וציורים מרגיעים. הטפט הראשון עליו נרצה להמליץ משתייך אל דגם טפטים אשר הפך לפופולרי בשנים האחרונות ואלו הם טפטים מסוג תלת ממד. טפט זה נקרא "נוף הבריאה" והוא משלב יותר משלושה צבעים בצורה מורבידית ודרך תצלום תלת ממדי של הרים וגבעות עליהם מתפרסים צבעי כחול ואדום. טפט נוסף המשתלב בצורה נפלאה גם בחדרי שינה וגם בחדרי עבודה, מגיע בעיצובים שונים רק שאנחנו בחרנו את טפט המשולשים. טפט זה מגיע במרבית הדגמים במגוון צבעים, החל מצבעי ורוד בהיר ועד אל חום כהה ומעניק תחושת חמימות אל החדר ועיצוב ייחודי.

טפטים לשאר חלקי הבית

אל שאר חלקי הבית ניתן גם כן לשלב טפטים איכותיים כמו טפטים בסגנון "לבנים" שיוכל להשתלב אל חדר עבודה, סלון, פינות ישיבה. אך לאלו המבקשים "לצאת" מהדמיון, ניתן לשלב עוד מגוון דגמים שונים כשהאהוב עלינו הוא לא אחר מאשר טפטים המשלבים משפטים שונים. טפטים אלו מסוגלים כמובן להתאים לבתי קפה, מסעדות שונות ואפילו משרדים. אבל איזו תחושה נפלאה לקום אל המטבח ולמצוא משפטים "מרימים" שיוכלו להפוך את הבוקר שלנו לאנרגטי, נעים וממלא יותר?