Skip to content

אילו עדשות ומשקפיים יהיו פופלריים ב2022?

  • by

מרכיבי המשקפיים נהנים בשנים האחרונות מעוד ועוד חידושים ושככלולים נוספים המגיעים כמעט מידי שנה ולעיתים אף מוקדם יותר. החידושים הרבים מאפשרים לעוד ועוד משתמשים הסובלים מקוצר ראיה או בעיות ראייה שונות, להנות מראייה מעולה, חדה ונקייה. חידושים אלו ניתן למצוא גם בסקטור עדשות המגע וגם בשוק המשקפיים עצמו, וכאשר רוח ההתחדשות של שנת 2022 מגיעה מומלץ להכיר את החידושים גם בעדשות המגע הקיימות בשוק וגם בסוגי המשקפיים שהולכים ומתחדשים עם בואה של השנה החדשה.
לכן יצאנו לחפש אחר עדשות המגע לשנת 2022, יחד עם המשקפיים שיכינו את העיניים לקיץ הבא.

משקפיים לשנת 2022

משקפיים משמשים גם לתיקון ליקוי ראיה וגם להגנה מפני קרני השמש, בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר סוגי משקפיים המאפשרים לשלב עדשה שיכולה להתאים גם לסובלים מקוצר ראיה וגם להגנה מפני השמש.
מלבד סוג זה שנחשב למועיל ולפופולרי במיוחד, מצטרפים לשנת 2022 מגוון עיצובים רבים החל מבית האופנה של  ורסצ'ה ועד לחברת האופנה הגרמנית בוס. מבין המשקפיים שניתן להנות מהן בשנת 2022 ניתן למצוא משקפי ריי באן עם מסגרת אליפסה בגוון זהב, כאשר עלותן נע בין 580-640 שקלים. מלבד הדגם הפופולרי הזה ניתן למצוא בדגמים לשנת 2022 משקפים מבית "פרדה" בדגם ספורטיבי ומסגרת מרובעת ועדשות מדורגות, כאשר עלות הדגם נעה בין 960-800 שקלים.

עדשות לשנת 2022

  • Acuvue Vita 
    עדשות מגע חודשיות מבית "ג'ונסון&ג'ונסון" מתבססות על טכנולוגיית "היידרומאקס" המאפשרת שימוש מעולה ויציב לאורך כל החודש, החל מהשבוע הראשון לחודש ועד לסופו העדשות מצליחות לשמור על לחות גובהה, נוחות מעולה וכמובן אמינות. עלותן של העדשות עומד כיום בין 190 עד 220 שקלים.
  • Acuvue Oasys
    "ג'ונסון&ג'ונסון" מעניקים פתרונות גם עבור אלו הרוצים להחליף את עדשות המגע בסוף היום, עם טכנולוגיית "היידרהלאקס" היוצרת רשת מולקולות ועוזרת לעדשה לנשום בצורה מעולה בתוך העין וכמובן לשמור על לחות לאורך כל היום ועד לסיום השימוש. עדשות אלו מתאימות לאנשים בעלי מספר 8 פלוס עד 12 פלוס ומחיר לחפיסה נע בין 110-135 שקלים.