Skip to content

איך לבחור מנתח פלסטי?

  • by

ניתוחים פלסטיים הפכו להליכים רפואיים דיי נפוצים בשנים האחרונות, החל מניתוחים שונים המשנים את צורת הצוואר או מבצעים שאיבת שומן מאזורים שונים ועד לניתוחי אף שהינם לא רק ניתוחים פלסטיים אלא גם משני איכות חיים עבור לא מעט מטופלים. מספרי המטופלים מתקדמים במהלך השנים לסביבות המאה אלף מטופלים בשנה, נתון המוכיח על שכיחותם של הניתוחים הפלסטיים והפופולריות שלהם. אך עם הריבוי של מספר הניתוחים בישראל, יחד עם התקדמות הטכנולוגיה והיכולת לבצע מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים ובמגוון רחב של חתכים מהאוכלוסייה, כיצד יש לבחור מנתח פלסטי? לאחר חיפוש קצר עולו כמה נקודות מומלצות, שיש לקחת בחשבון בעת בחירת רופא מנתח כמו https://ronazaria.co.il/dr-ron-azaria/

מנתח מקצועי ואמין

פגישה עם רופא מנתח יכולה להיות ללא ספקה פגישה מרגשת, אבל בנוסף אל הריגוש הזה מומלץ להכיר גם כמה דברים, הראשון מבניהם היא אמינותו של הרופא המנתח. את האמינות ניתן לבחון החל מהוראות שלאחר החלמה, סיכונים שעלולים לעלות עם סיום הניתוח וכמובן הכנה אמיתית לתוצאות שעלולות להתקבל. מנתח פלסטי אמין ידע לומר כי ייתכנו סיבוכים כאלו ואחרים, ולצד זאת גם להסביר את רמת הסבירות כי סיבוכים אלו אכן יתקיימו. מלבד האמינות מומלץ להכיר את רמת המקצועיות של המנתח, האם הוא עובד בבית חולים מוסדי או פרטי? שכן עבודות במחלקות פלסטיות בבתי חולים מעניקות ידע וניסיון עשיר. מלבד זאת ניתן גם לשאול את הרופא המנתח האם הוא חבר  ב"איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית", נתון המלמד על סיום התמחות והצטרפות לאגודה מקצועית.

מחיר התמונות והציפיות

כמו שציינו מעל האמינות של רופא מנתח היא דבר חשוב, עם זאת גם תיאום הציפיות שבין המטופל לבין המנתח. שכן המנתח ידע להגדיר את הציפיות יחד עם רצונו של המטופל, לקבע את המחשבות והרצונות אל תוצאות אפשריות. לצד כל אלו מנתחים רבים מתפארים באלבומי "הצלחות", בכל הקשור לנתון זה חשוב להכיר כי רופא מנתח לא ישמור תמונות לא כל כך מוצלחות. לכן תמונות מניתוחים קודמים אינן הבטחה לתוצאה מעולה בניתוח פלסטי, עם זאת גם תיאום ציפיות יכול לעזור בבחירת הרופא.